Vereniging DNP

Waarom lid worden van DNP?

Directe invloed

Dankzij de twee “gepensioneerdenbestuursleden” in het bestuur van het Nedlloyd Pensioenfonds, oefenen gepensioneerden en “slapers” directe invloed uit op het beleid van het Nedlloyd Pensioenfonds. Verder geeft het verantwoordingsorgaan, waarin 4 “gepensioneerdenleden” zitting hebben, adviezen aan het bestuur van het Nedlloyd Pensioenfonds. DNP is de kweekvijver voor zowel bestuursleden als voor leden van het verantwoordingsorgaan namens de gepensioneerden en de “slapers”. Het is daarom belangrijk om DNP actief te steunen door lid te worden van de vereniging.

(Hennie Rijntjes, ex-penningmeester)

Waarom DNP?

“Nu de politiek een steeds sterkere greep op de Pensioenfondsen krijgt, is het van groot belang dat gepensioneerden, slapers en actieve deelnemers van zich laten horen. Georganiseerd klinkt onze stem luider. Kom op voor uw belangen, word lid van DNP”
(Han van Manen, voorzitter)