Vereniging DNP

Vereniging DNP Nieuwsbrief

Op 24 juni vindt een informatiebijeenkomst plaats om u bij te praten over de toekomst van het Nedlloyd Pensioenfonds. Deze bijeenkomst wordt georganiseerd in samenwerking met het Nedlloyd Pensioenfonds (NPF) en Vereniging Deelnemers Nedlloyd Pensioenfonds (DNP).

Tijdens deze bijeenkomst wordt u door DNP en NPF bijgepraat over de stand van zaken van het Project Toekomst en wat dat voor u en uw pensioen gaat betekenen. U krijgt volop de gelegenheid om vragen te stellen.

U kunt de sessie ook via een livestream volgen, of de uitzending op een later tijdstip terugkijken.

De uitnodiging en alle andere informatie kunt u vinden in de bovengenoemde DNP Nieuwsbrief link.

Om u voor te bereiden op deze bijeenkomst kunt u ook de presentaties en verslagen van de onlangs gehouden ALV raadplegen.

PGB geeft oudere actieven en slapers extra vermogen bij invaren

Bovenstaand artikel is onlangs op de website van Pensioen Pro gepubliceerd. Het gaat over de aanpassing van de afspreken over de SPR (solidaire premieregeling) zoals die in de werkgroep en het VO van PGB zijn besproken. Hier wordt uiteengezet hoe PGB zowel actieve alsmede slapende 40 plussers wil compenseren voor mogelijke nadelige uitkomst van het invaren.