Vereniging DNP

Op 14 maart hebben 114 leden van de DNP Vereniging deelgenomen aan Algemene Ledenvergadering van de Vereniging Deelnemers Nedlloyd Pensioenfonds. De locatie was het prachtige Wereldmuseum aan de Willemskade in Rotterdam. Het museum is fraai gelegen en voor velen een vertrouwde omgeving in het Scheepvaartkwartier. In de ochtend konden de deelnemers de collectie van het Wereldmuseum bezoeken. Velen hebben hiervan gebruik gemaakt. Hierna kon men aanschuiven aan de inlooplunch in de prachtige Balzaal van het museum.

Na de lunch vond het officiële gedeelte plaats, te beginnen met de ALV.  Daan Snaathorst, de voorzitter, opende de vergadering. Het jaarverslag, de notulen van de ALV van 15 maart 2023 en de mutaties in het bestuur kwamen aan bod. Daarna nam Bert Tibben, penningmeester, het woord en leidde de deelnemers door het financieel verslag over 2023 en de begroting voor 2024. Tevens werd de vaststelling van de contributiebijdrage voor 2025 besproken, hetgeen tussen bestuur en aanwezige leden de nodige discussie heeft opgeleverd.

Daaropvolgend heeft Jacco Heemskerk, onafhankelijk voorzitter van het Nedlloyd Pensioenfonds een presentatie gegeven, waarbij hij tevens een tweetal gedichten heeft voorgedragen.

Na de break kwam Randy Caenen, uitvoerend bestuurder van het Nedlloyd Pensioenfonds, aan het woord. Randy heeft de deelnemers geïnformeerd over de resultaten en ontwikkelingen van het fonds in het afgelopen jaar.

En als hekkensluiter heeft Hans Muis de deelnemers deelgenoot gemaakt van de ontwikkelingen binnen het Verantwoordingsorgaan en de vrijdagse voetbalwedstrijden op de Parklaan in Rotterdam.

Hierna werden de deelnemers uitgenodigd voor de borrel met hapjes en was het goed om met oude bekenden en oud-collega’s verhalen uit te wisselen.

Al met al was het een zeer geslaagde dag op en prachtige locatie.

De presentaties van Daan Snaathorst, Jacco Heemskerk, Randy Caenen en Hans Muis via deze link ALV 2024 Presentatie

Een uitgebreid verslag van deze dag zal op een later tijdstip alsnog worden toegevoegd

Onderstaand een sfeerimpressie van deze bijzondere dag.